Yelawolfa zabavil Prahu před pauzou na neurčito (Recenze)

Pokud někdo sledujete stories Yelawolfa, nejspíš Vám neuniklo, že během svojí letošní tour chodí každé ráno běhat. Před tamním koncertem tak zvládnul vidět víc Prahy, než kdejaký japonský turista. Jeho tamní zastávka byla v Roxy, která kapacitou praskala ve švech. Takhle plný klub jsem už dlouho nezažil.

Po úvodním vystoupení předskokana Big Henriho jsem měl dost smíšené pocity. Nevýrazný projev, egotrip texty a uspávací tempo bpm. Rozhodně bych si dokázal představit mnohem lepší úvod. 

Yela přijel představit nejnovější desku Ghetto Cowboy, která je jeho první studiovkou po odchodu z Eminemova labelu Shady Records. Jak sám rapuje “pracuju tvrdě a hraju ještě tvrději“. Moje očekávání tak bylo velké. Kombinace akustických kytar, kláves a country beatů tvoří základ pro hudbu, kterou totiž nabízí pouze Yelawolf.

Jeho show byla zaslouženě na úrovni světové hvězdy, ačkoliv si zachovává vzhled punkového rednecka. Velkou část setlistu tvořilo již zmíněné nové album, ale i starší hitovky. Každý si tak přišel na své a už třetí song “Till It’s Gone“ prokázal nejen kvality jeho rapu, ale i zpěvu. “Empty Bottles“ si dal celý crowd slovo od slova a alabamská atmosféra byla pekelná. Překvapením večera pro mě byl song “Catfish Billy“, který znali víceméně pouze skalní fans. K rozloučení se s Roxy zvolil baladu “You and Me“, kterou musím vypíchnout jakožto výbornou třešničku celé show.

Foto // Text: Jimmy Puda

13. 2. 2013 – v toto na oko banální datum vzniklo něco, co z původního skromného a ne úplně sebevědomého článku přerostlo v nynější podobu. Právě v tento den totiž světlo světa poprvé spatřila Klubovna. Z původně hudebně publicistické rubriky na jednom z webzinů vznikl samostatně soběstačný projekt, který se však snaží navázat na původní ideu. Nedělat ze svých fanoušků pouhé bezduché konzumenty, ale aktivní součást celého mimořádně interaktivního projektu.

Sleduj nás na: